Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 9 November 2013

元气,满满!

一星期满满的充电,又回到工作室啦啦啦~
期待今晚的revo演唱会,我会很高声地欢唱上帝袮是最棒的yeah!
Hooolala好久没有那种几千人大合唱的feel,ekhem我要清一清嗓子唱到沙哑也没关系!
=DDD
很大爱最近购入的小东西,很爱这种积极到不得了的生活。
1. RED VELVET CREAM CHEESE CAKE
是鱼小姐推荐的,妈妈还以为是中药里的枸杞做的然后我还骗她说是咯是咯但其实是neh那种红鸡蛋的颜色素做的啦哈哈哈

2. GIVING IS RECEIVING PRETZEL
很好吃的圈圈面包,但我喜欢的是这种有心思的袋子。=P

3. SKINZ UV WHITENING BODY LOTION
超级无敌樱花香的润肤露,不黏腻很清爽,大量大量很奢侈地睡前保养就很舒服。

4. 杏仁豆奶粉
在槟城喝了几次后就上瘾的heng jin som (福建话的热杏仁),所以回到家就干脆自己买来泡啊。蛋白质很够,味道很好,配合努力workout,muscle就会up up up!
=DD

5. 各种牌子的DARK CHOCOLATE
不知道从几时开始就不爱别种巧克力,只钟情于dark choco而已。可能是因为它不甜?哈奇怪了,女生不都爱甜的吗?@.@

6. NATURALS OLIVE BODY SCRUB
偶尔的全身磨砂,年纪大了就是要保养一下啦哈哈哈。橄榄油对皮肤很温和,所以用多一点也不会过于刺激。P/S: 最喜欢沐浴时光!

7. FARM FRESH MILK
妹妹抗拒的口味,但HL也太甜了啦。这牌子是鲜奶,是新鲜的那种啦。=P 把它和香蕉奇异果一起打成milk shake,配上水煮蛋和全麦面包,美好的一天要从早餐开始!

8. JACOB'S LOW SODIUM HIGH FIBRE CRACKERS
哈哈哈这个我快要笑死的饼饼,因为它吃起来就像没加盐加糖没味道的硬面粉。\(^.^)/ 唉,没办法啊。要成功便成仁。吃是肥胖的根源你懂不懂啊!
我忍我忍我忍忍忍!
=D

最后,我好爱的。
是我的妹妹头!
yeahhhh,出发看演唱会去!
TATAAAAA =)


------------------------------------------------------------------------------------
对于那些不把你放在眼里的怪蛋,你也不必太在意。
反正那些所谓的一时冲动也只是芝麻绿豆。
主动并不可耻,但唯唯诺诺不是我能接受的作风。
对不起,请滚出我的世界。
不必,再见。
=)

No comments:

Post a Comment