Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 1 November 2013

爱上工作

 终于来到期中假。
才发觉我爱上了忙碌的工作。
没得睡的时候很想睡,有得睡的时候却不想睡。
女人啊。
=D
继续加油,逐渐有力强壮起来的肌肉,你们真乖。
*wink*
嘻,想着接下来在家的一星期能干脆来个全身排毒单单喝果汁吃草就好了。
一个月下来那些半夜很叫人恐怖但又不能抵挡诱惑的naan/Mcd fish burger/milo ais一大堆终于可以找个出口宣泄了。
我的肠胃,撑着点。
XD
 感言是,我好爱大三。
好爱很多挑战很能把自己推到极限的生活。
很爱那些能把自己逼到墙角但同时又能雕塑成更好的人的小东西。
很爱和时间赛跑,尤其是我跑赢它们的时候。
或许有点变态,哈哈但我就是喜欢那些看起来很难的东西。
一次不会,再尝试。
两次不会,表示你还不够努力。
三次,四次一百一千次,我就不相信我学不会。
=P
很爱进步,很爱积极。
更爱那把一切美好人事物都给我的超人爸。
嗯,仅剩七个月就快毕业了。
会不会继续升学硕士还是个未知数。
但我相信,只要做好现在能做的,把自己压缩成像甘蔗一样再努力往前冲。
未来,是能看得见的。
加油,小强女。
加油,一起和我共同努力往理想奋斗的人们。
好爱你们。
With lovess, Joey.
*不知道替我祝福的人他是誰 因為和未來的約會 叫我往前追 
我對自己說 傷心之後另一次機會 我會全心的奉陪*




1 comment:

  1. 我们也被老师说我们很爱被折磨哈哈哈哈
    看来读这科系的都是变态哈哈哈哈

    ReplyDelete