Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 14 November 2013

是我吗 ^^

大家好,小强女是时候进化成为小男生了。
哈哈哈哈哈是有点不舍得之前的蘑菇妹妹头的。
但又突然觉得大三好像没什么空档每天要把头毛吹得美美顺顺的,所以就下定决心来个helmet头也不错。
×其实从蘑菇变到helmet是好的吗?×
啊,我也不懂。
只知道颈项每天都很凉,头轻了很多,shampoo省了不少,而吹头,简直是省时了一倍有多!
其实想了很久,个人喜欢短发纯粹因为干净利落更能凸显本女子豪迈率直不拘小节的个性buahahahhaa!
之前的长发是很飘逸,但说实在的,那全是我的假象。
=.=
没办法,只要本人一破口大笑,就算全个气质爆灯的小裙子也没办法掩饰。
所以,依我妈说的,做回自己最舒服了。
嘻嘻,虽然系里的男生一致认为: Joey你休想在这段短发期间找到男朋友咯,十个男生十个都会喜欢长发飘飘的。
我无言。/.\
随便啦,成为桃花绝缘体没什么不好的,至少乐得自在。
=P
×如果一个人爱你,就算你变成大光头他还是会爱你。
因为他爱的是你的人,不是你的头发而已。×
哈哈哈哈哈哈好老土,是笨系友假假文艺的quote。
好啦,分享一首一听就感触到.......非洲去又毫不自禁哭到不行的歌。
38,本小姐已经坚强好久差不多一百年没哭了啦。
但梁文音的声音很救命地疗伤系咯。
T.T
*要幸福地忘記過去,先要祝福對方,並且找到自己的幸福,那些傷感­的往事才會不知不覺間溜走。*
不确定这放手的一年里到底忘记了多少,或者应该让我忘记的,有多少。
我不会掩饰我有多在乎,更不会假装洒脱地对旁人说着我放下了。
×上帝让我们看见的,总是比我们所期望看见的,更大。×
至少,我们都会幸福着。

*我情願能祝福你 也祝福自己
某一天 會有人愛妳
從此幸福了 不小心的忘記*

=)



No comments:

Post a Comment