Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 21 April 2013

Sunday · Sundae

Amen! :)
安息日好啊各位!
今早的敬拜赞美很喜乐,虽然我的豆沙喉难听到像一只驴。=.=
哈哈,愿荣耀全部归给亲爱的阿爸天父!
Heeeee :D
 
今天好多人穿裙子去崇拜,一阵淑女风徐徐飘来~
但我的ashley小姐竟然没来,不然淑女风会更浓厚哈哈哈!
这两位气质美女wen和anggie是我出游的好伙伴。
是当压力先生企图倾倒我那很容易崩塌的信心时上帝赐下的天使。
Buahahhaha我可以不要那么会形容吗?=P
 
 
 趁着worship后的心血来潮,我们瞎溜的那三小时。
Mr. KH竟然说《逃避不是办法,你回去还是要做studio》。
哈哈哈什么屁!
这哪叫逃避?
这叫work hard play lagi hard!
=目
 最近discover到一个世界上最便宜(应该说是免费)然后可以瞬间快乐又满足的娱乐。
那.就.是.
到你爱的服装店挑你爱的衣服摆你爱的姿势拍你爱的照片然后拍拍屁股和柜台小姐说opps sorry不是很适合哦这些。=3=
话说女生觉得衣架上摆的永远比衣橱里的来的漂亮,那既然都知道自己会喜新厌旧那就干脆试穿一下过瘾就好了啊。
哈哈哈哈哈哈哈哈这个荒谬离奇歪理之wanjoey自我催眠之至理名言真的很有效的没骗你!
哎呀我承认我是穷书生嘛,钱都花在很多一大堆zapalang的印刷费材料费杂费了啊,只差没有水电费煤气费而已。
而且,与其买个LV,不如给自己一个LONG VACATION.
=^=
拽你个大头鬼,哈哈哈!
衣服只能window shopping,因为要存钱去旅行OH YES!
=D
 
 
 
 小裙子真的很漂亮hor。
但我的理智告诉我《主人你下一秒就会看别的了》。
所以,最后。
我成功制服啦啦啦啦!
Yeah,自我娱乐这东西我最擅长了。
因为没有人有义务带给你快乐,只有你自己。
没有expectation,就不会有disappointment.
(从PKA讲座学来的hehee :D)
所以,今日感想就是。
女生还是要活好,多笑,少抱怨,积极向上,开朗乐观。
当你哭,那只是一个人。
但当你笑,全世界却会陪着你一起笑。
这是一个定律,每个人都喜欢正能量。
没有人会喜欢一个自怨自艾成天心事重重连自己都嫌自己烦的讨厌鬼,有也只是在可怜你。
二十一岁的成年礼,叫洒脱,叫现实。
放开那些不安分的,拥抱那些让你快乐的。
忘记那些伤心的,留下那些值得回味的。
或许,我们长得并不比别人漂亮,但一定要努力活得漂亮。
定义就是,珍惜那些爱你而你也很爱的。=)
经历了那么多暴风雨,那活得更茁壮的蔷薇会更勇敢。
只要你不放弃自己,美好的生活,永远在等着你啦。
哈哈,我好文艺。*\(^.^)/*
Heeeee 最重要的还是要感恩那把我从低谷不断拖了又拉拉了又拖最后还是成功救出(只因我曾经太倔强又不听话啦T.T)的上帝爸爸!
袮怎么会那么爱我啦。
那我也要乖一点,哦不,乖很多很多来爱回袮咯,YEAH ♥
With lots of love and joy, Joey.

 
超喜欢这军装外套。
很干练的气息。
哈,晚安世界。♥

×别忘了,你才二十一,外面的世界,等着你。×

No comments:

Post a Comment