Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 13 April 2013

好一个周末

有时真的会很想飞去terengganu打他。
肉麻到我的毛都向他敬礼了,哈哈哈。
但有着这么一个很恶心但其实很成熟很会想的弟弟真的很幸福。
尤其在你不怎么想说话的时候,总是会心一笑地想和他聊三八。
但是。
我还是顶不顺你的pattern啦啦啦!=P
 
又回到大学。
室友应该是等到明天晚上last minute才不甘不愿回来。
难得的假期还有手绘功课,排山倒海的纪念品,和一大堆累死的report记录等等。
听过的疲惫总比亲身体验来得轻松。
但,原来真的是这么累。
×一片叹息×
三八,消极你的大头鬼啦。
答应过上帝下了山就要积极面对现实。
所以就算狂风巨浪来袭我也要高举我不怕我才不怕的牌子大喊我的上帝会制服你的!!!!!=目
好一个疯子。 /.\
 
 今天睡醒的时候双眼皮小姐竟然登门造访,害我窃喜了一下哈哈。
应该是因为难得我睡了足足十个小时的关系。
YEAH.
如果可以一直保持这么大颗的眼睛直到下两星期的大学舞会那天就好。
可以省下那怕死不会把眼皮撑破的双眼皮贴和假睫毛的费用。=^=
还有,那右下角的斯文人类是谁。
我说是有够气质的好吗。@.@
但对不起,照片总是骗人的。
它楼上的那张好像比较贴近本人。
让大家失望了。(180度鞠躬)
HAHAHAHAHA。
自恋时段告一段落。
敬请期待下一集《小女子无聊没事做/压力到爆/心血来潮之selca我就是爱拍》系列。
请问世界上有那么长的节目名称吗?
那主持人应该会念到NG几十次然后疯掉吧?
哈哈哈。
大家带着持续进军前进的战斗力迈开脚步吧!
ROARRRRR!!
With lots of love I give , in Your glory I smile.
In Jesus's name, I declare. 
Weeee, 再见世界!

No comments:

Post a Comment