Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 19 April 2013

脚 · 印

很很很喜欢这句经节。
有一种《没关系啦反正超人爸最后也会安排的啦》的鸵鸟心态哈哈哈哈。
还有,是不是不管设计什么鬼只要一直重复使用同一种font就会形成trademark了。
哈哈哈哈我下定决心不要再用fancy字体,我要这种很成熟型的!
Yeah! =D
 
 
 
 
   
 吃了一餐han gok的bulgogi。
就是韩国的bbq啦啦啦哈哈哈哈哈!
(话说我pass了那读到很想吐血的韩语会话考试,waseh我真的想飞起来好吗?=^=)
SEOUL GARDEN.
不知为什么这家餐厅没有那种传统bbq店的油烟味,很整洁明亮。
而且不会热,也很舒服。
过后还和系友研究应该是它安了好多油烟抽风机还有冷气机是四个方向的所以ventilation很好。
=.=
你看,就吃个饭嘛。
有必要讨论这种酱技术化的话题吗?
哈哈哈,因为这个学期拿了一科building service啦。
这叫实地考察!=P
  我很紧张因为我不知道到底当天会不会以一只大象的形象出席晚会啊啊啊救命上帝可以把我变小只一点的小象吗T.T
什么屁,其实我是想更新最近大学的学生展销会的战利品啦。
哈哈哈哈哈哈哈哈哈!
通常能把心情瞬间转换的,都是一些小东西。
上一秒还在懊恼怎么办下星期的duedate又被排到一萝萝了下一秒又像个小孩把忧虑抛到九霄云外。
一个微笑,一个冰淇淋,一个难得的午觉,一场来得正是时候的雨和一个逗得自己一直想喊停的笑话。
hello,生活。
=)
加油,我最可爱的小女子。
晚安,我知道袮一直在天堂默默坚守保护的阿爸天父。
献上无限的爱,与赞美。
With lots of love, Joey.
 ♥
 把值得的眼淚留給最疼你的人,把灿烂的微笑献給傷你最深的人。

 

No comments:

Post a Comment