Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 15 April 2013

跳出圈圈,摇个呼啦圈

   
叫我贵妇。
BUAHAHHA。
虽然夜还是要熬,但有得进补就觉得很幸福啊。
(哭惨T.T)
哈,谢谢爸妈的爱心!
小女子会在异乡多加努力的!=P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

就是一副很囧的脸有没有?:DD
 又去了新的site visit。
这次远一点,跨两州去到perlis。
哈哈,有好过没有,总比在那工作室旁的空地来得轻松好玩。
又是新的project,新的挑战!
加油,OH YES! =)

系里我最喜欢欺负的同学。
一天下来我可以重复和他说HELLO ck几百次(真的有这么多)而他还是很有耐性地回我hello的人。
哈哈哈,你的model手艺传授一点给我吧!
很厉害啊啊啊!XD
site visit的最后就用本人的selca做结尾吧。
今天很开心,肚皮真的笑到破去又补回然后又再次破了几十次。
哈哈,如果每天都可以那么快乐就好。
yeah,大家加油!
我说,有做hairmask的头毛就是不一样哈哈哈哈!还有,和上面那张也差太多了=3=
双眼皮小姐好像没有要撤退的感觉,真开心。
撑着点,下两星期很快到的。:D
原来睡美容觉的功效比喝燕窝还要好哦?
然后我要积极努力跑步做瑜伽健身因为买到的小礼服真的超级无敌地紧啊!!
有点后悔为什么不要买件沙滩裙从头包到脚一了百了就好哈哈哈。
就说没那么大的头不要戴那么大顶的帽嘛,没有那么细的腰就不要穿那么窄的裙啊!
哼,我不管。
锁定目标,总之27号那天我要那拉链拉得上又不会爆开就可以了!=^=
也没有要求什么魔鬼身材之类LALALA(反正我也懂我的馋嘴是不可能戒掉的=P)
嗯,是时候咯!
晚安,如此这般这般如此漂亮可爱美好的世界。
晚安,爱爱爱超级无敌爱的超人爸。
Muackx! =)

No comments:

Post a Comment