Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 6 June 2014

recharge.

the best thing that a designer would love to design, it's LIFE.
回家啦,又熬过了一个sem了,woohoo我要从小强女蜕变女金刚!!!
原来从晚上十点睡到第二天早上十点的感觉是这样的,omg我是有多久没有这样正常过啊你说?
虽然说还有三张考卷在排队等着啦,但我真的没有studyweek的mood咧哈。





12胞胎

OK.
首先我要很大声的赞美我最爱的超人爸!
没有袮赐的智慧和能力我是真的不可能把这12胞胎呕出来的哈哈哈。
系友们口中冒出的RENDER QUEEN是真的又令我沾沾自喜了一下,好啦是两三下啦。
HEHEHHEE不过我还是要很谦卑的回应我只是beginner啦没有啦还好啦这些等等很恶心的话。
哈哈哈哈哈哈哈我真的真的很开心!!!
那种你努力了整整一个月然后成果真的如你所愿的好的成就感真的很wonderful!
:D
还有lecturer们的评语真是令我振奋,谢谢你们看见我的努力。
还有谢谢你们喜欢我的video,虽然resolution真的有点烂到极点(因为体谅我的desktop连续3星期陪我不眠不休很累了所以不想让他过度操劳所以最后就选最快的速度来render)哈哈哈哈。
谢谢那些在我最低潮最不开心最失落最没有自信的时候还愿意提拔我鼓励我陪伴我爱我疼我的人。
×感动×
没有你们我什么都不是。
然后,我更要感谢那些刺激我激发我看不起我冷眼对我忽视我的人,没有你们,我今天不会再一次勇敢地站起来。
我承认我是一个很倔强的人,别人越觉得我做不到的事,我越会做得好,甚至比他们更好。
那些在我处于低谷不但没有鼓励反而发出致命一击的人,我是一辈子都不会忘记的。
哈,是有点恐怖,但放心。
我才不会对他们做出任何伤害。
反之,我会双倍的对他们好,对他们仁慈,原谅他们饶恕他们。
因为。
×the best revenge for your enemy is to SUCCEED BEAUTIFULLY×
=)
weeee我做到了,好开心。
接下来的日子,我要努力工作,努力获取经验。
两年后,archi part 2 + master你等我!
我一定会再次conquer你的woohoo!
yayyyy加油加油!
信心,谢谢你及时回来我身边。
wanjoey,谢谢你又回到那个从前的你。
上帝,谢谢袮用挫折和失败的经验来把我磨得更亮更强,让我在那个被绊倒的地方重新站起来,发光发热。
生活生活,我好爱你给我的一切!
=D
p/s : <joey每日一首之很烦咧可不可以有新pattern之bottle演奏交响曲> 好像好久没录了。
hmmm敬请期待!
HAHAHA.
--------------------------------------------------------



but those who hope in the LORD will renew their strength. They will soar on wings like eagles; they will run and not grow weary, they will walk and not be faint.
-Isaiah 40:31-


No comments:

Post a Comment