Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 7 January 2013

捕风

启示录3:19 凡我所疼爱的,我就责备管教他,所以你要发热心,也要悔改。As many as I love, I rebuke and chasten: be zealous therefore, and repent.
啊,北海道蛋糕。
不是个人亲身品味的啦,是盗图的。 =3=
惨了。朝思暮想久了会不会疯掉啊?
好像还没听过有人会为了甜品而发神经的咯。
ok,我知道我又是那特别的一位!=P
只能说。有些人尤其名取为wanjoey的特别无可救药的纠结。
哈哈哈哈哈,因为才闭关实行了两天的吃草排毒计划又破功了。
而且什么都不挑,就是要挑那最高卡路里和怕死吃了不会胖的起司!!!!!
算,我再也不要下定决心什么了。
每次都这样,每一次都是吃了这餐才打算吧。
连自己也受不了,你就乖乖地等着迎接那大肚腩吧!哼!=^=
但怎么说,生活虽然有时会把你气得直跺脚,还是会有一小点的元素来令自己亢奋的啦。
就好比说这4片rm10的sasa mask啊。
那天我还和妹妹说mask有两种,一种是敷爽的,另一种是真的有效果的。
这种价格很平民的,看起来应该是属于前者的。
但它的果效却令人omg的动容!
yeah!周日早上五点半就爬起来只为最后一次的敬拜赞美助唱。
明显看出脸蛋有亮一下是不是?
哈哈谢谢你啊蜜糖面膜!
大家赶快去sasa抢购来打救问题肌吧!
(你以为你是著名美妆blogger啊chehcheh LOL)
这几天末考的空白格还真的把自己给闷荒了。
只能说太早把要读的都读完要背的都背完真的不是一件好事啊。
哈哈哈哈哈哈我没有要晒命的意思。
只是看见系友们个个在为那看不懂的物理抓狂我就真的有点不好意思。
你们明天的试卷加油啊,我也会为我那最爱的资产管理科考好的!
yeah,倒头大睡去!:)




A woman's heart should be so hidden in Christ
so that a man should seek Him first to find her heart.
好喜欢很有道理的这句,或许有主的道路走得也比较踏实吧。
我坚信,上帝会量身预备一个适合自己的,
再一起在主里茁壮成长,一同彰显它的荣耀。
赞美你,我的阿爸上帝。Amen ♥














No comments:

Post a Comment