Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 3 July 2014

小姐 毕业了

 So what is your purpose?
I think I have found mine.
:D
 好吧,是几久没上来部落了啊。
考完试后就一直很忙很忙。
忙着拍毕业照忙着聚会忙着留下一些急切的脚步忙着庆祝生日(哈哈今年打的是taylorswift的歌 22 :D)忙着道别忙着笑忙着跳忙着闹忙着买飞机票忙着survey俄罗斯的景点woohoo忙着做visa一大堆为自己的毕业旅行开幕!
好开心,可以完成自己期许的小目标真的很开心!
studio做好了,russia ambassador申请到了,工作到手了,小瘦了(你自己certified的啊?=.=)还有很多年头要自己达到的东西都有做到!
woohoo一百一千万个开心!
*撒花*
*\(^.^)/*
我说啊,有一班疯狂的系友在身边,真的是什么都做得出来。
哈,3年的architecture。
我不后悔,就算睡很少付出很多牺牲一萝萝,但学到的总是大大的满足。
很感谢主,我真的很感恩袮,上帝。
好多袮给我的东西,都是我从未想过拥有的。
而现在这一些,我想我会继续带着它们,一步一步地走完袮为我设好的道路上。
archi part1结束了,还有part 2, 还有mission imPASSible 的 part 3。
看似艰辛,但我总相信,这背后的意义。
就先工作存钱累积经验个两年啊。
不急的啦(虽然这时候身边的两位好友会说很急!多几年你就找不到男朋友了!-.-)
什么鬼,我真的觉得成功这回事没有快慢之分,我还年轻嘛hehee。
但说真的,我不想放弃,我还想继续,还想看看自己可以被压缩到什么样的程度。
有时候我觉得我很变态,哈哈哈因为比较喜欢挑战有难度的东西。
那些轻而易举就能驾驭的东东,NO不是我的菜。
哈哈。










其实有时候就在想啊,为什么那么多科系,偏偏会是archi。
为什么那么多人,偏偏遇见的是你。
但人的脑袋那么小,哪里会有答案啊你说。
哈哈,所以就顺其自然吧。
身边的好友们,please。
不要再催我找男朋友了omgggg!
你们真的很烦很吵可以给我闪一边吗哈哈哈哈哈哈哈。
或许有些事有些人觉得已经是不可能了,但就让我藏着这小小的美好的偏执吧。
weeeeee :D
世界那么大,天空那么蓝。
但那份感觉,不知道为什么过了那么久了还是依旧很很很强烈。
强烈到我连打几个字都会手心冒汗的紧张。
救命。
哎哟,或许不是那个人特别好,但你就是特别喜欢特别爱也戒不掉咯。
我只能说,连我自己都开始佩服那份从一而终的专一哈哈哈哈。
什么屁,大人们的世界真是复杂。
不想了,赶快睡觉去!
yayy,我不用再熬夜了!
(至少是两年后的事哈哈)

--------------------

Ephesians 4:2

Be completely humble and gentle; be patient, bearing with one another in love.

2 comments:

  1. 话说你真的有瘦到 :O 呵呵呵我也想看看自己可以被压缩到什么样的程度 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA谢谢你的certification! 加油加油,你可以的!archi就是很自虐但很满足!yay!

      Delete