Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 9 August 2013

hello,你好

hello,你好。
aloha,大家好。
voila,世界好!
难得的四日假期,现时十二时的心情抒发。
一些些的疲惫,还有随手可得的大颗黄肉保证好料的榴莲。
你好,我的holiday!
=)
要说我有自虐症吗?
我竟然会想念上班咧。
T___T
老板我很想念你啦。
请叫我无敌花痴无法抵抗成熟男人魅力无法自拔无法无天之变态小强女。
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA
Hey,拜托。
我还是很理性的OK?
=P
 ARGH.
这发型很可爱很有气质又很飘逸有没有?
最近疯狂迷上Groupon的很多优惠,堆积如山的coupon在等着我如数家珍地慢慢用。
BUAHAHA.
从卷发造型,到nadeje蛋糕优惠,和月饼电饭锅power bank一大堆加起来真的省太多了。
话说电饭锅打算放在新学期的studio里,专拿来烹煮我最爱的意大利面的!
(所以,我是有打算在那常住的意思吗哈哈哈!)
就说我是很小家子的嘛,节俭是种美德啦。
其实,我想表达的是,我要换这种发型yeah!
=D
-Proverbs 31:25-
 'She is clothed with strength and dignity, and she laughs without fear of the future.'
有时在想啊,以前还真的很荒唐一下,很幼稚也很不懂人情世故。
很多从别人嘴上听到的,可能自己没经历过所以没什么感觉。
但奇妙的是,现在面对的,正是曾经听过的。
所以,这也是一种成长的蜕变方式不是吗?
如果啊,当时候的自己可以像现在一样会想,会明白,懂得体谅和包容。
那该多好。
哎呀,人生啊,就是会有那么多次的错过。
如果,时光机有能力让21的自己回到那时候。
让现在成熟理性的心智教导当时专牛角尖的自己。
让看过了那么多浮云后还是选择喜欢青草地的小强女和回忆说hello。
让偶尔还是会忍不住默默关注动态的笨脑袋和当时讨厌的小任性较劲。
 我想,那会有多美好。
但,人生没有太多的如果。
如果,有如果。
如果,没有如果。
一个人,会不会真的过得好一些。
我只知道,现在我连冲动爱上一个人的念头都没有耶。
(我老板算吗哈哈哈哈)
这辈子,会不会一直都是一个人啊。
不懂啦,去问上帝!
=P



--------------------------♥------------------------
沉溺在这种突然来袭的想念浪潮中真不好受,所以。
我决定要大睡一场啦啦啦!
睡前分享: What A Woman Needs.
晚安超人爸!




No comments:

Post a Comment