Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 22 July 2013

我, 很懊恼啦

 
 

 
 
我的小红,感谢你为这世上最大头虾的主人服务最后一次。
T.T
我会永远怀念你的,我这两年的好伙伴。
每次都很粗鲁地对待你,还曾经从巴士上掉下来像超人一样把你飞抛下来。
还以为去年就会把你换掉的,怎知你竟然奇迹般的存活了下来,还能撑到整整一年。
最后,还是由本人亲自把你宰了才甘愿。
唉,哭也没有眼泪。
为什么会被扒手盯上,为什么啦。/.\
啊啊啊啊啊啊啊,这两星期是多么地幸运啊啊啊啊。
一下子小白的lens不小心被表妹跌坏,再来红斑来袭入院,再不然小红不见。
我的人生到底是要多几次这种百般无奈到极点的心脏病爆发啦。
姨姨说,我连手机不见都会笑。
哈,到了这种境界,我已经看开了世上的事真的很短暂很短暂的咯。
但上帝说,倒空自己是因为祂要把我们充满。
啊,我好乐观。
(其实骨子里已经哭到非洲那里去了=___=)
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊我是很伤心的好吗!
唉,算了。
就当作旧的不去新的不来吧。
好,一次过换samsung Note 还有dslr还有apple mac要不要, har要不要啊你!
×别管我,我现在真的很恼人啦啦啦啦×
可·不·可·以·把·我·的·大·头·敲·爆·
>.<

题外话:那panini真的还蛮好吃的。AHHA! =P
还有,请求上帝赐给我清醒的脑袋一颗,不要再迷迷糊糊了,迟些我看你连自己叫什么名也不懂,还学什么人家做成熟知性淑女har!
×哈哈哈哈哈自己骂自己有点好笑× 
with infinity tonnes of cute lovesss, JOEY! (任何挫败都打不倒我,今天就激昂一点 XD)

No comments:

Post a Comment