Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 12 June 2013

这个笑容,借你 :)


爸说,他觉得我这次回来很不一样。 
虽然是考试期间,但我竟然没有一丝的愁眉,没有丝毫抱怨也没有压力的。笑得很爽朗,是那个会把家里屋顶和地板震坏的程度。
其实我心里很担心也很怕的,你不懂罢了哈哈哈哈。=P
不知道耶,这次回家,真的很踏实,虽说书真的翻了两下就宣告阵亡。
但,我不想错过任何可以陪他们的时间,一刻都不想。
考试过后就是internship,那是我告诉我爸他女儿要誓死干一场好样的internship。
我和他说我要学的东西一萝萝,要懂的东西会比我在大学这两年的还要多,总之就是三个月好像三年一样的充实就对了。 
哈哈哈,怎么说得好想要去打仗似的,其实也只不过是实习实习的菜鸟啦啦啦。._____.
但怎么说呢,每每和爸和妈说起自己想做的,梦想的,不管是奢望还是能力能达成的,他们都不会否定,而是很自然地就说了几句你可以的啦,一定行的啦这种话。然后我当时的表情简直就沾沾自喜到连我自己都想拿一把枪把自己给枪毙算了的跩样。哈哈,就是一个没人鼓励支持就会死掉的人啊,就是一个很容易不知道自信从哪来也很容易自信被恶魔吞去的人。/.\ 
哈,总之就是不懂一时在感性个屁的时刻。读着读着那建筑历史画着画着好多似曾相识但其实不太熟的手绘,也能飘来部落这儿啰嗦点什么。这就是读书不专心的典范,本女子还有很多好例子的,但这项大家千万不要学har,heheee。=3= 
如果你想要成功,不要去追求成功;儘管做你自己熱愛的事情並且相信它,成功自然到來。 真心希望如此,真的希望是这样子。=)
 
带着一个好多人都在支持的梦想去旅行,有的是我和我那不安稳爱闯荡的心。
今日,晴。

 

No comments:

Post a Comment