Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 5 October 2013

献上

感谢主。
把工作室当成第二个家了,而宿舍竟变成一个只拿来洗澡和小歇的地方。
小歇,哈哈哈。
每天看见小仙人掌们,还有那粉色系列的满天星和植物,心情就特别好。
看着那些激励人心的经节和很可爱的instax照片,做起功课来更是愉悦。
只是,大二有mr.autocad,大三有mr.3D Max。
我只能承认自己没有驾驭software的本领咯。
别人做的风扇已经会转了,我还在“huh那个风扇你按什么的?”-.-'''
为什么总是学比别人慢我也不懂,可能书虫比较适合我?
哈,很满足现今状况,已经不会对使土迪欧感到压力了,还乐在其中。

第一个建筑分析的project。
个人评分:70 *blingbling哈哈哈*
讲师们的评语:太过graphic design,看不见structure,但颜色吸引人。
T.T
好吧,这project不是很多分。
让我把它当作热身就好,yeah。
系友们个个都战战兢兢,可见intern真的把我们的士气都激发出来了。
大家都做得很好,都有自己的个人特色。
woohoo!大三会是很享受的一年,studio life很好玩!
还有明年的韩国毕业旅行好期待yeahhhhhhh!
(自行忽略pls =P)
很感恩超人爸让我在工作室拥有的一切,我的战友desktop先生,我的紫色小花小姐,我的水彩我的仙人掌我的青青色喝了会排便顺畅的叶绿素饮料还有好多好多很值得感恩的人们。
谢谢你们,爱我的每个人。
小强女会一直加油,很努力地加油的。
腓立比书4 :13我靠着那加给我力量的,凡事都能做。
With lovess, Joey.







至于一些人与人之间感情的课题,请再给我一些时间和空间。
谢谢你一直以来的守候,我也不想让你等太久。
只是,现在真的不是好时机。
我不能承诺什么,但也希望你能遇见属于你的那个人。
如果是我,我相信上帝会做好安排的。
你的牙科也很繁重不是吗,那我们就好好的加油吧。
微笑给你,一切都会好起来的啦。 =D



No comments:

Post a Comment